Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
971 33 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-24 15:52 |
SM ISO690:2012 BASHIROV, Oxana, VERETINA, Ina. Metodologia evaluării universitare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice), 2012, nr. 10(60), pp. 196-202. ISSN 1811-2668. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe Umanistice) | ||||||
Numărul 10(60) / 2012 / ISSN 1811-2668 /ISSNe 2345-1009 | ||||||
|
||||||
Pag. 196-202 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În prezentul articol vom formula metode de evaluare în instituţiile de învăţământ superior. Vom întreprinde o analiză a procesului de evaluare a rezultatelor universitare printr-un şir de procedee specifice. Ca urmare, vom demonstra un model simplu de comitere a erorilor inerente în evaluările studenţilor. Scopul cercetării noastre vizează ilustrarea metodelor şi strategiilor de evaluare a performanţelor în învăţământul superior. Vom încerca să argumentăm că metodele alternative de evaluare sunt eficiente în instruirea centrată pe student, deoarece acestea se bazează pe ideea că studenţii îşi pot evalua de sine stătător propriile cunoştinţe, în timp ce metodele tradiţionale nu le oferă aceste oportunităţi (ceea ce îi ajută să înveţe şi ceea ce i-ar putea ajuta să înveţe mai bine). Ca rezultat, am ajuns la concluzia că evaluarea alternativă oferă profesorilor o modalitate de a compara procesul de evaluare cu explorarea strategiilor de învăţare. |
||||||
Cuvinte-cheie metodă, strategie, proces de învăţare, evaluare, metode tradiţionale, context pedagogic, metode alternative, rezultate universitare. |
||||||
|