Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
812 17 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-08-07 00:26 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.4:004 (6) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 ŞEVCIUC, Maia, HĂMURARU, Maria. Calitatea cursurilor electronice: criterii de evaluare. In: Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației), 2015, nr. 5(85), pp. 20-31. ISSN 1857-2103. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studia Universitatis Moldaviae (Seria Ştiinţe ale Educației) | ||||||
Numărul 5(85) / 2015 / ISSN 1857-2103 /ISSNe 2345-1025 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.4:004 | ||||||
Pag. 20-31 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Cursurile electronice permit extinderea activităţilor din auditoriu prin intermediul tehnologiilor informaţionale şi de
comunicare. Predarea/învăţarea/evaluarea pe platforme electronice nu înlocuieşte sistemul de predare-învăţare clasic
„faţă în faţă”, dar îl completează cu o gamă de instrumente flexibile on-line, precum şi asigură spaţiu pentru plasarea
resurselor necesare unităţilor de curs. Evaluarea cursurilor electronice asigură calitatea acestora şi, ca rezultat, calitatea
procesului de predare/învăţare/evaluare. |
||||||
Cuvinte-cheie curs electronic, instruire asistată de calculator, evaluarea cursurilor electronice. |
||||||
|