Evaluarea complexă a deficitului de atenţie şi hiperactivitate (ADHD) la elevii claselor primare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
1312 69
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 20:59
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.015.3 (59)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016)
SM ISO690:2012
BUCUN, Nicolae, GLAVAN, Aurelia. Evaluarea complexă a deficitului de atenţie şi hiperactivitate (ADHD) la elevii claselor primare. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 3-14. ISSN 1811-5470.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470

Evaluarea complexă a deficitului de atenţie şi hiperactivitate (ADHD) la elevii claselor primare
CZU: 373.3.015.3

Pag. 3-14

Bucun Nicolae1, Glavan Aurelia2
 
1 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei,
2 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 21 iulie 2014


Rezumat

În lucrare sunt prezentate rezultatele cercetării particularităţilor de dezvoltare a copiilor cu ADHD, comparându-i cu semenii lor cu dezvoltare normală (DN). În complexul de evaluare au fost incluşi următorii indicatori de analiză a ADHD: coeficientul de înţelegere, nivelul funcţiilor executive, instruirea atenţiei, caracteristicile psihomotricităţii.

The paper presents the results of the studies on the development of children with ADHD, compared with normally developed children (DN). In there were included the following ADHD analysis indices: comprehensive coefficient, the level of executive functions, attention training, and psychomotor features.

Cuvinte-cheie
deficit de atenţie şi hiperactivitate (ADHD),

evaluare