Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
1312 69 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-10 20:59 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.015.3 (59) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 BUCUN, Nicolae, GLAVAN, Aurelia. Evaluarea complexă a deficitului de atenţie şi hiperactivitate (ADHD) la elevii claselor primare. In: Univers Pedagogic, 2014, nr. 2, pp. 3-14. ISSN 1811-5470. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 2 / 2014 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.015.3 | ||||||
Pag. 3-14 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În lucrare sunt prezentate rezultatele cercetării particularităţilor de dezvoltare a copiilor cu ADHD, comparându-i cu semenii lor cu dezvoltare normală (DN). În complexul de evaluare au fost incluşi următorii indicatori de analiză a ADHD: coeficientul de înţelegere, nivelul funcţiilor executive, instruirea atenţiei, caracteristicile psihomotricităţii. |
||||||
Cuvinte-cheie deficit de atenţie şi hiperactivitate (ADHD), evaluare |
||||||
|