Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
859 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-03 09:30 |
SM ISO690:2012 БЕЛЫХ, Маргарита. О соотношении поэтического и музыкального
компонентов в цикле В. Чолака Четыре сонета для баса и фортепиано на стихи Лопе де Вега
. In: Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice, 2012, nr. 3(16), pp. 174-184. ISSN 1857-2251. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Anuar ştiinţific: muzică, teatru, arte plastice | ||||||
Numărul 3(16) / 2012 / ISSN 1857-2251 | ||||||
|
||||||
Pag. 174-184 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol autoarea analizează o lucrare nouă şi nepublicată a lui V. Ciolac — ciclul vocal „Patru sonete pentru bas şi pian pe versuri de Lope de Vega” sub aspectul corelaţiei compoziţiei poetice a sonetului şi tratării ei muzicale. În lucrare se examinează dezvoltarea liniei vocale în corelaţie cu cuvântul, rolul partidei pianului, precum şi specificul dramaturgiei muzicale a ciclului. |
||||||
Cuvinte-cheie Vladimir Ciolac, Lope de Vega, sonnet, composition |
||||||
|