Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
53 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-12 17:25 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.091 (507) |
Organizarea instruirii (560) |
SM ISO690:2012 CRISTEA, Sorin. Demersul didactic. In: Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională, 2024, nr. 1-2(143-144), pp. 110-112. ISSN 1810-6455. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.10719508 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Revista Didactica Pro…, revistă de teorie şi practică educaţională | ||||||
Numărul 1-2(143-144) / 2024 / ISSN 1810-6455 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.10719508 | ||||||
CZU: 37.091 | ||||||
Pag. 110-112 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Demersul didactic reprezintă tipul de intervenție pedagogică întreprinsă în activitățile de instruire organizate formal (dar și nonformal) la toate treptele și disciplinele de învățământ. Construcția demersului didactic este dependentă de paradigmele afirmate în istoria pedagogiei, care conferă o anumită fizionomie procesului de elaborare și consolidare epistemologică a didacticii generale și a didacticilor aplicate. Analiza pe care o propunem vizează demersul didactic de tip curricular al lecției, abordat în sens larg și restrâns. |
||||||
Cuvinte-cheie demers didactic, didactică, design curricular, lecţie, didactic action, didactics, curriculum design, lesson |
||||||
|