Articolul precedent |
Articolul urmator |
83 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 18:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.018.43 (159) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072) |
SM ISO690:2012 GEORGESCU, Patricia-Maria. Promovarea diversității prin strategii de cooperare în învățarea online. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 111-115. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.018.43 | ||||||
Pag. 111-115 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Comunicarea virtuală desfășurată cu ajutorul computerului necesită o redefinire a rolurilor și sarcinilor de bază ale cadrului didactic. Profesorii trebuie să aibă în vedere acei factori care pot îmbunătăți modul în care elevii lucrează și comunică între ei în timp ce lucrează în echipă. Dirijarea învățării prin oferirea de activități motivante și organizarea sarcinilor elevilor de a lucra în echipă devin principalele îndatoriri ale profesorului. În acest articol vom prezenta câteva sugestii metodologice pentru organizarea învățării prin cooperare în cadrul orelor online, ca abordare pedagogică a diversității, putând fi desfășurate sub forma unor activități complementare sau ca activități alternative la sarcinile prezente [3]. |
||||||
Cuvinte-cheie cooperare, educaţie, instruire, motivaţie, Cooperation, education, training, motivation |
||||||
|