Promovarea diversității prin strategii de cooperare în învățarea online
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
83 2
Ultima descărcare din IBN:
2024-05-21 18:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43 (159)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (4072)
SM ISO690:2012
GEORGESCU, Patricia-Maria. Promovarea diversității prin strategii de cooperare în învățarea online. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 111-115. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Promovarea diversității prin strategii de cooperare în învățarea online

CZU: 37.018.43

Pag. 111-115

Georgescu Patricia-Maria12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Palatul Copiilor Râmnicu Vâlcea
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Comunicarea virtuală desfășurată cu ajutorul computerului necesită o redefinire a rolurilor și sarcinilor de bază ale cadrului didactic. Profesorii trebuie să aibă în vedere acei factori care pot îmbunătăți modul în care elevii lucrează și comunică între ei în timp ce lucrează în echipă. Dirijarea învățării prin oferirea de activități motivante și organizarea sarcinilor elevilor de a lucra în echipă devin principalele îndatoriri ale profesorului. În acest articol vom prezenta câteva sugestii metodologice pentru organizarea învățării prin cooperare în cadrul orelor online, ca abordare pedagogică a diversității, putând fi desfășurate sub forma unor activități complementare sau ca activități alternative la sarcinile prezente [3].

Computer-mediated virtual communication requires a redefinition of the basic roles and tasks of the teacher. Teachers need to consider those factors that can improve the way students work and communicate with each other while working in teams. Directing learning by providing motivating activities and organising pupils' tasks to work in teams become the teacher's main duties. In this article we will present some methodological suggestions for organising cooperative learning in online classes as a pedagogical approach to diversity, which can be carried out as complementary activities or as alternative activities to present tasks [3].

Cuvinte-cheie
cooperare, educaţie, instruire, motivaţie,

Cooperation, education, training, motivation