Articolul precedent |
Articolul urmator |
54 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.3.016:004 (2) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267) |
SM ISO690:2012 CODREA, Lidia. Considerații cu privire la importanța formării competenței digitale la elevii claselor primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 59-61. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.3.016:004 | ||||||
Pag. 59-61 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Dezvoltarea tehnologică din ultimii ani a determinat necesitatea formării competenţelor de care are nevoie orice persoană pentru a se integra cu succes în viața socială. Termenul de competenţe se referă la un ansamblu de deprinderi, cunoştinţe, aptitudini şi atitudini şi includ disponibilitatea de a învăţa pentru o perfecționare continuă. Competența digitală constă în utilizarea cu încredere și în mod critic a întregii game de tehnologii ale informației și comunicațiilor. Având un caracter transversal, competența digitală facilitează cunoașterea și stăpânirea altor competențe-cheie, cum ar fi comunicarea, competențele lingvistice, precum și cele în domeniul matematicii și științelor. |
||||||
Cuvinte-cheie competenţă digitală, abilităţi, școlarii mici, tehnologia informaţiei, digital competence, skills, young school children, information technology |
||||||
|