Considerații cu privire la importanța formării competenței digitale la elevii claselor primare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
54 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.3.016:004 (2)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2121)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4267)
SM ISO690:2012
CODREA, Lidia. Considerații cu privire la importanța formării competenței digitale la elevii claselor primare. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 59-61. ISBN 978-9975-46-849-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023

Considerații cu privire la importanța formării competenței digitale la elevii claselor primare

CZU: 373.3.016:004

Pag. 59-61

Codrea Lidia
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2024


Rezumat

Dezvoltarea tehnologică din ultimii ani a determinat necesitatea formării competenţelor de care are nevoie orice persoană pentru a se integra cu succes în viața socială. Termenul de competenţe se referă la un ansamblu de deprinderi, cunoştinţe, aptitudini şi atitudini şi includ disponibilitatea de a învăţa pentru o perfecționare continuă. Competența digitală constă în utilizarea cu încredere și în mod critic a întregii game de tehnologii ale informației și comunicațiilor. Având un caracter transversal, competența digitală facilitează cunoașterea și stăpânirea altor competențe-cheie, cum ar fi comunicarea, competențele lingvistice, precum și cele în domeniul matematicii și științelor.

Technological development in recent years has determined the need to train the skills that any person needs to successfully integrate into social life. The term competences refers to a set of skills, knowledge, abilities and attitudes and includes the willingness to learn for continuous improvement. Digital competence is the confident and critical use of the full range of information and communication technologies. Being transversal, digital competence facilitates the knowledge and mastery of other key competences, such as communication, language skills, as well as those in the field of mathematics and science.

Cuvinte-cheie
competenţă digitală, abilităţi, școlarii mici, tehnologia informaţiei,

digital competence, skills, young school children, information technology