Articolul precedent |
Articolul urmator |
81 1 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-08 16:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02+37.04 (3) |
Probleme generale de didactică și metodică (1235) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (258) |
SM ISO690:2012 CIOBÎCĂ, Paula-Tamara. Învățarea vizibilă – prioritate în învățământul mileniului III. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice, 1 ianuarie 2023, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2023, pp. 55-58. ISBN 978-9975-46-849-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice 2023 | ||||||
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice" Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2023 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02+37.04 | ||||||
Pag. 55-58 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol prezintă: fundamentarea conceptului de învățare vizibilă ca prioritate în învățământul românesc al mileniului III, în scopul eficientizării calității activității de predare- învățare- evaluare și rolul cadrului didactic în promovarea acestui principiu inovator, statutul profesorului în cadrul învățării vizibile și impactul pe care instrumentele de învățare vizibilă le au asupra performanței elevilor, aceasta devenind modalitatea eficientă prin care dascălul formează, educă, învață. |
||||||
Cuvinte-cheie învățare vizibilă, profesor, elev, instrumente, performanţă, calitate, visible learning, teacher, student, tools, performance, Quality |
||||||
|