Metodologia proiectării unui mediu educaţional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
52 0
SM ISO690:2012
TINTIUC, Tatiana. Metodologia proiectării unui mediu educaţional. In: Inovații pedagogice în sfera digitală, Ed. Ediția a 9-a, 27 noiembrie 2021, Chişinău. Chişinău: Policolor SRL, 2021, Ediția a IX-a, pp. 10-19. ISBN 978-9975-3405-3-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Inovații pedagogice în sfera digitală
Ediția a IX-a, 2021
Conferința "Inovaţii pedagogice în era digitală"
Ediția a 9-a, Chişinău, Moldova, 27 noiembrie 2021

Metodologia proiectării unui mediu educaţional

The methodology of designing an educational environment


Pag. 10-19

Tintiuc Tatiana
 
Institutul de Formare Continuă
 
 
Disponibil în IBN: 29 februarie 2024


Rezumat

Mediul educațional contribuie și promovează o învăţarea eficientă, care la rândul său e determinată de condiţiile pedagogice şi psihologice în organizarea procesului educaţional. Mediul acţionează asupra persoanei în complexitatea lui fizică, socială şi culturală. În raport cu factorul dominant se poate vorbi despre mediul fizic, mediul social, mediul cultural, mediu şcolar etc. Articolul prezintă o analiză teoretică a particularităților de proiectare a mediului educațional inovativ, la bază căreie trebuie să se afle ideea unei proiectării comune în toate aspectele legate de proiectarea activității educaționale.

The educational environment contributes to and promotes effective learning, which in turn is determined by the pedagogical and psychological conditions in the organization of the educational process. The environment acts on the person in his physical, social and cultural complexity. In relation to the dominant factor, we can talk about the physical environment, the social environment, the cultural environment, the school environment, etc. The article presents a theoretical analysis of the designing peculiarities of the innovative educational environment, which must be based on the idea of a common design in all aspects related to the design of educational activity.

Cuvinte-cheie
mediu educaţional, proiectarea mediului educaţional, structura, monitorizare, evaluare, condițiile organizatorice, profesor,

educational environment, design of the educational environment, structure, monitoring, evaluation, organizational conditions, teacher