Abordări teoretice ale integralizării în contextul reconceptualizării procesului de învăţare
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
95 0
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.091 (490)
Organizarea instruirii (541)
SM ISO690:2012
SBÎRCIU, Călin. Abordări teoretice ale integralizării în contextul reconceptualizării procesului de învăţare. In: Univers Pedagogic, 2023, nr. 2(78), pp. 59-63. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.09
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Univers Pedagogic
Numărul 2(78) / 2023 / ISSN 1811-5470

Abordări teoretice ale integralizării în contextul reconceptualizării procesului de învăţare

Theoretical approaches of integralization in the context of the reconceptualization of the learning process

DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2023.2.09
CZU: 37.091

Pag. 59-63

Sbîrciu Călin
 
Școala doctorală Științe ale Educației, UPSC „Ion Creangă”, Chișinău
 
 
Disponibil în IBN: 24 noiembrie 2023


Rezumat

Cunoașterea umană a atins un nivel ridicat de dezvoltare, volumul de cunoștințe nu mai poate fi dobândit la fel de ușor ca în trecut. Așadar, problema esențială în asigurarea eficienței învățării constă în selectarea acelor cunoștințe care deschid drumul către domenii vitale în existența umană. În acest context de învățare, integrarea este necesară pentru abordarea fenomenelor din perspective diferite, pentru a construi structuri de învățare flexibile, dinamice, capabile să susțină cele mai potrivite demersuri în vederea înțelegerii și aplicării. Punctarea aspectelor teoretice de referință ale integralizării este obiectivul prezentului discurs analitic.

Humanknowledgehasreached a highlevel of development, the volume of knowledgecan no longerbeacquired as easily as in thepast. So, theessential problem in ensuringtheeffectiveness of learninglies in theselection of thoseknowledgethat open thewayto a field of culture. In thislearning context, integrationisnecessarytoapproachphenomenafromdifferentperspectives, tobuildflexible, dynamic mental structurescapable of supportingthemostappropriatedecisions.

Cuvinte-cheie
integralizare, curriculum integrat, educaţie integrală, metodologia integrării, competențe, mediu integrat,

integration, integrated curriculum, integral education, integrationmethodology, skills, integratedenvironment