Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
402 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-11 18:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (870)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2132)
SM ISO690:2012
PETROVSCHI, Nina, DAVIDESCU, Liliana Maria. Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani). In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 229-237. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani)

CZU: 373.2

Pag. 229-237

Petrovschi Nina, Davidescu Liliana Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2023


Rezumat

This article reflects the benchmarks for the development of social skills in preschoolers aged 5-6. The concepts of competence, social competence, subdomains of social competence are analyzed as: adaptive behavior, social skills, full acceptance and the characteristic of the components of social competence.

Cuvinte-cheie
competence, Social competence, subdomains of social competence, social communication, adaptive behavior, integrated acceptance, etc