Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
406 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-06-11 18:29
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
373.2 (870)
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143)
SM ISO690:2012
, , DAVIDESCU, Liliana Maria. Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani). In: Educația de calitate în contextul provocărilor societale , Ed. 1, 21 octombrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, pp. 229-237. ISBN 978-9975-46-638-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația de calitate în contextul provocărilor societale 2022
Conferința "Educația de calitate în contextul provocărilor societale "
1, Chisinau, Moldova, 21 octombrie 2022

Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de vârstă preșcolară (5-6 ani)

CZU: 373.2

Pag. 229-237

, Davidescu Liliana Maria
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 mai 2023


Rezumat

This article reflects the benchmarks for the development of social skills in preschoolers aged 5-6. The concepts of competence, social competence, subdomains of social competence are analyzed as: adaptive behavior, social skills, full acceptance and the characteristic of the components of social competence.

Cuvinte-cheie
competence, Social competence, subdomains of social competence, social communication, adaptive behavior, integrated acceptance, etc

DataCite XML Export

<?xml version='1.0' encoding='utf-8'?>
<resource xmlns:xsi='http://www.w3.org/2001/XMLSchema-instance' xmlns='http://datacite.org/schema/kernel-3' xsi:schemaLocation='http://datacite.org/schema/kernel-3 http://schema.datacite.org/meta/kernel-3/metadata.xsd'>
<creators>
<creator>
<creatorName></creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
<creator>
<creatorName>Davidescu, L.</creatorName>
<affiliation>Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău, Moldova, Republica</affiliation>
</creator>
</creators>
<titles>
<title xml:lang='ro'>Abordări de dezvoltare a competențelor sociale la copiii de v&acirc;rstă preșcolară (5-6 ani)</title>
</titles>
<publisher>Instrumentul Bibliometric National</publisher>
<publicationYear>2022</publicationYear>
<relatedIdentifier relatedIdentifierType='ISBN' relationType='IsPartOf'>978-9975-46-638-7</relatedIdentifier>
<subjects>
<subject>competence</subject>
<subject>Social competence</subject>
<subject>subdomains of social competence</subject>
<subject>social communication</subject>
<subject>adaptive behavior</subject>
<subject>integrated acceptance</subject>
<subject>etc</subject>
<subject schemeURI='http://udcdata.info/' subjectScheme='UDC'>373.2</subject>
</subjects>
<dates>
<date dateType='Issued'>2022</date>
</dates>
<resourceType resourceTypeGeneral='Text'>Conference Paper</resourceType>
<descriptions>
<description xml:lang='en' descriptionType='Abstract'><p>This article reflects the benchmarks for the development of social skills in preschoolers aged 5-6. The concepts of competence, social competence, subdomains of social competence are analyzed as: adaptive behavior, social skills, full acceptance and the characteristic of the components of social competence.</p></description>
</descriptions>
<formats>
<format>application/pdf</format>
</formats>
</resource>