Articolul precedent |
Articolul urmator |
297 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-22 19:36 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.4+159.922.76 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (658) |
Psihologie (3513) |
SM ISO690:2012 BUZENCO, Aurica, ADAŞAN, Doina. Dimensiuni contemporane ale educației copiilor cu spectru autist. In: Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :: 50 de ani de activitate a Catedrei Psihopedagogie și Psihopedagogie specială, Ed. 1, 2 decembrie 2022, Chisinau. Chişinău: CEP UPSC, 2023, pp. 88-95. ISBN 978-9975-46-732-2.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european : 2023 | ||||||
Conferința "Evoluția sistemului național al învățământului special și incluziv ca proces unitar teoretico-praxiologic în câmpul educațional european :" 1, Chisinau, Moldova, 2 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.4+159.922.76 | ||||||
Pag. 88-95 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Continutul articolului prezintă argumente știinșifice privind dulburările cu spectru autist, importanța diagnosticării precoce a acestor tulburări și intervenției timpurii cu utilizarea celor mai uportune strategii și metode terapeutice, cu scopul ameliorării și imbunătățirii vieții copiilor cu autism și familiile acestora |
||||||
Cuvinte-cheie autism, deagnosticare, , intervenţie timpurie, tulburare complexă, autism, Diagnosis, early intervention, complex disorder |
||||||
|