The Development of Critical Thinking as The Primary Goal of Educational Process
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
324 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-11-27 10:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.14:81 (11)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669)
Lingvistică. Limbi (5175)
SM ISO690:2012
ANDONI, Ina, HIOARĂ, Natalia. The Development of Critical Thinking as The Primary Goal of Educational Process. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 75-81. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

The Development of Critical Thinking as The Primary Goal of Educational Process

CZU: 378.14:81

Pag. 75-81

Andoni Ina, Hioară Natalia
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

Critical thinking is a dominant concept in educational improvements that call for institutes to place a greater emphasis on skills that are used in all subject areas and that students can apply in all educational, career, and civic situations throughout their lives.

Gândirea critică este un concept dominant în dezvoltarea educaționala, care solicită institutiile să pună un accent mai mare pe abilitățile care sunt utilizate la toate disciplinele și pe care studenții le pot aplica în toate situații educaționale, de carieră și civice de-a lungul vieții.

Cuvinte-cheie
critical thinking, students, skills, requirements, education, knowledge, approach