Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2023-11-27 10:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.14:81 (11) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2669) |
Lingvistică. Limbi (5175) |
![]() ANDONI, Ina, HIOARĂ, Natalia. The Development of Critical Thinking as The Primary Goal of Educational Process. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 75-81. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.14:81 | ||||||
Pag. 75-81 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
Critical thinking is a dominant concept in educational improvements that call for institutes to place a greater emphasis on skills that are used in all subject areas and that students can apply in all educational, career, and civic situations throughout their lives. |
||||||
Cuvinte-cheie critical thinking, students, skills, requirements, education, knowledge, approach |
||||||
|