Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice al limbii engleze
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
228 2
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-07 12:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.02:811.111:004 (5)
Probleme generale de didactică și metodică (1212)
Limba engleză (673)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
APACHIŢA, Svetlana. Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice al limbii engleze. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 81-89. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice al limbii engleze

CZU: 37.02:811.111:004

Pag. 81-89

Apachiţa Svetlana
 
Academia de Studii Economice din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

ICT tools are widely used as a basic means in the study of foreign languages, due to the access they give to the multitude of multilingual information. In this context, the study of the topic is important from the perspective of the current trend of integrating ICT in higher education, in order to solve modern pedagogical issues, determined by the need to improve the university instructional-educational process in relation to labor market needs, in line with the demands of the information society.

Instrumentele TIC sunt utilizate pe scară largă ca mijloc de bază în studiul limbilor străine, datorită accesului pe care îl oferă la multitudinea de informații multilingve. În acest context, studierea temei este importantă din perspectiva tendinței actuale de integrare a TIC în învățământul superior, în vederea soluționării problemelor pedagogice moderne, determinate de necesitatea îmbunătățirii procesului instructiv-educativ universitar în raport cu piața muncii.

Cuvinte-cheie
evaluation, competence, linguistic competence, the evaluation of linguistic competences, ITC instruments, digital competences, didactics of the French language