Articolul precedent |
Articolul urmator |
228 2 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-07 12:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.02:811.111:004 (5) |
Probleme generale de didactică și metodică (1212) |
Limba engleză (673) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 APACHIŢA, Svetlana. Metode de evaluare prin TIC a competenţelor lingvistice al limbii engleze. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 81-89. ISBN 978-9975-161-21-3. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice Ediţia 8, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice" Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.02:811.111:004 | ||||||
Pag. 81-89 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
ICT tools are widely used as a basic means in the study of foreign languages, due to the access they give to the multitude of multilingual information. In this context, the study of the topic is important from the perspective of the current trend of integrating ICT in higher education, in order to solve modern pedagogical issues, determined by the need to improve the university instructional-educational process in relation to labor market needs, in line with the demands of the information society. |
||||||
Cuvinte-cheie evaluation, competence, linguistic competence, the evaluation of linguistic competences, ITC instruments, digital competences, didactics of the French language |
||||||
|