The Effectiveness of Using Power Point in Teaching - Learning Progress
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
303 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-03 22:04
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.018.43:81'243 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
Lingvistică. Limbi (5052)
SM ISO690:2012
ROMANOVA, Anastasia. The Effectiveness of Using Power Point in Teaching - Learning Progress. In: Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice, Ed. Ediția 8, 9 decembrie 2021, Bălți. Bălţi: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Ediţia 8, pp. 64-74. ISBN 978-9975-161-21-3.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice
Ediţia 8, 2022
Conferința "Probleme de filologie: aspecte teoretice şi practice"
Ediția 8, Bălți, Moldova, 9 decembrie 2021

The Effectiveness of Using Power Point in Teaching - Learning Progress

CZU: 37.018.43:81'243

Pag. 64-74

Romanova Anastasia
 
Academy of Economic Studies of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 22 martie 2023


Rezumat

The use of PowerPoint presentations for teaching has considerable potential for encouraging more professional presentations. This paper reviews the advantages and disadvantages associated with its use in a teaching and learning context and suggests some guidelines and pedagogical strategies that need to be considered where it is to be used. It summarizes some of the key principles of presentation that are frequently ignored and recommends some of the approaches that need to be incorporated into good practice. It states that PowerPoint, when appropriately used, is a very powerful and flexible teaching and learning support tool to facilitate the improved delivery of academic courses.

Utilizarea Power Point în procesul de predare - învățare are un potențial considerabil. Această lucrare revizuiește avantajele și dezavantajele asociate utilizării sale într-un context didactic și sugerează unele linii directoare și strategii pedagogice care trebuie luate în considerare. În lucrare se rezumă câteva dintre principiile cheie ale prezentării care sunt adesea ignorate. Totodată sunt formulate unele recomandări pentru elaborarea și prezentarea Power Point. Se afirmă că Power Point, atunci când este utilizat în mod corespunzător, devine un instrument metodic puternic și flexibil ce asigură însușirea eficientă a limbilor străine.

Cuvinte-cheie
PowerPoint, teaching foreign languages, remote education, digital competence,

Power Point, predarea limbilor străine, învăţământul la distanţă, competenţă digitală