Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
291 9 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-05 13:16 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.014.5 (7) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
SM ISO690:2012 AVORNIC, Gheorghe, GAVRILUŢA, Vadim, TROFIMOV, Victoria. Rolul marketingului educațional în gestionarea crizei prelungite a invațamantului universitar și creșterea calității lui. In: Moldoscopie, 2022, nr. 2(97), pp. 68-80. ISSN 1812-2566. DOI: https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).07 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Moldoscopie | |||||||
Numărul 2(97) / 2022 / ISSN 1812-2566 /ISSNe 2587-4063 | |||||||
|
|||||||
DOI:https://doi.org/10.52388/1812-2566.2022.2(97).07 | |||||||
CZU: 378.014.5 | |||||||
Pag. 68-80 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
Scăderea îngrijorătoare a numărului de studenți în instituțiile de învățământ poate fi considerată o veritabilă criză, care nu va fi soluționată dacă nu vor fi luate masurile necesare pentru înlăturarea cauzelor ce stau la baza acestui proces. Actualmente, toate instituțiile naționale de învățământ sunt implicate în procesul de globalizare a învățământului, i-ar acest lucru le impune să corespundă standardelor mondiale de prestare a serviciilor pe toate domeniile de activitate. În situația actuală de concurență interuniversitară, problema emigrării studenților autohtoni și atragerea studenților străini poate fi soluționată prin utilizarea instrumentelor de marcheting educațional, care pot contribui la majorarea profesionalismului educațional și vor crește imaginea instituțiilor autohtone în clasamentul mondial. Universitățile vor fi competitive numai dacă există un brand puternic care presupune o imagine pozitivă a unei instituții de învățământ și un nivel ridicat de cultură individuală. Implementarea proiectelor europene, printre care și QFORTE, poate contribui la creșterea calității instruirii universitare și dezvoltarea unui învățământ mai eficient și mai performant. |
|||||||
Cuvinte-cheie marketing educaţional, brand universitar, imaginea instituțiilor de învățământ, tehnologii de promovare, gestiune, criză, , proiect QFORTE, educational marketing, university brand, image of educational institutions, promotion technologies, management, crisis, QFORTE project, marketing éducatif, marque universitaire, image des établissements d’enseignement, technologies de promotion, Gestion, crise, projet QFORTE, образовательный маркетинг, бренд университета, имидж учебного заведения, технологии продвижения, управление, кризис, проект QFORTE |
|||||||
|