Articolul precedent |
Articolul urmator |
161 18 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 09:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.04:811.112.2 (1) |
Educație din punctul de vedere al celui educat, al elevului. Îndrumare (250) |
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120) |
SM ISO690:2012 TIOSA, Iuliana. Die bedeutung der motivation für das fremdsprachenlernen . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 223-228. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p223-228 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.3, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p223-228 | ||||||
CZU: 37.04:811.112.2 | ||||||
Pag. 223-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Acest articol cercetează motivația ca fiind un factor important în învățarea unei limbi străine. Articolul aduce în vizor definițiile cele mai relevante și încearcă să dea răspuns la următoarele întrebări: Ce motive ne determină să studiem o limbă străină?, Care este legătura dintre success și motivație?, Ce factori influențează motivația?, Ce înseamnă intrinsec, extrinsec, integrativ și instrumental atunci când vorbim despre motivație? |
||||||
Cuvinte-cheie motivaţie, motive de a învăța o limbă străină, intrinsec, extrinsec, integrativ, instrumental, motivation, the reasons for studying a foreign language, intrinsic, extrinsic, integrative, instrumental |
||||||
|