Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
230 11
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-12 11:41
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.01+811.112.2:004 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
Limbi germanice de Vest (Limba germană, Limba olandeză) (120)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4189)
SM ISO690:2012
CONONOVA, Tatiana. Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.3, pp. 229-234. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-654-7. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p229-234
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului
Seria 24, Vol.3, 2022
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului"
24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022

Zur förderung der lesekompetenz beim umgang mit digitalen angeboten der DaF-lernportale

Promotion of reading skills while dealing with the digital offers of the DaF learning portals

DOI:https://doi.org/10.46728/c.v3.25-03-2022.p229-234
CZU: 37.01+811.112.2:004

Pag. 229-234

Cononova Tatiana
 
Staatliche Alecu-Russo-Universität Bălți
 
 
Disponibil în IBN: 9 februarie 2023


Rezumat

Acest articol tratează ofertele digitale ale portalurilor de învățare DaF pentru a le dezvolta potențialul didactic și metodic în legătură cu promovarea abilităților de citire și pentru a explora relevanța acestora pentru procesul educațional. Prezentarea detaliată a portalurilor digitale de învățare DaF sugerează că textele online autentice permit individualizarea maximă a învățării, proiectează procesul de învățare în mod creativ, sporesc motivația și interesul pentru învățarea limbii germane și contribuie la promovarea eficientă a abilităților de citire în limbi străine. În plus, textele de citire digitală se bazează pe cele șase niveluri ale Cadrului european de referință german pentru limbi străine, care îndeplinesc pe deplin cerințele privind criteriile măsurabile în mod obiectiv și comparabile la nivel internațional pentru înțelegerea lecturii.

This article deals with digital offers of the DaF learning portals in order to develop their didactic and methodical potential in relation to the promotion of reading skills and to explore their relevance for the educational process. The detailed overview of digital DaF learning portals suggests that authentic online texts enable maximum individualization of learning, design the learning process creatively, increase motivation and interest in learning the German language and contribute to the effective promotion of foreign language reading skills. Furthermore, the digital reading texts are based on the six levels of the German European Framework of Reference for Languages, which fully meet the requirements for objectively measurable and internationally comparable criteria for reading comprehension.

Cuvinte-cheie
oferte digitale ale portalurilor de învățare DaF, promovarea abilităților de citire, texte omline autentice, foi de lucru interactive, înțelegerea lecturii,

digital offers of the DaF learning portals, promotion of reading skills, authentic online texts, interactive worksheets, reading comprehension