Articolul precedent |
Articolul urmator |
212 0 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.01:004 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 БОБРОВА, Юлиана. Образовательные возможности игровых технологий в процессе обучения школьников в классе и в условиях смешанного обучения . In: Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului, Ed. 24, 25 martie 2022, Chişinău. Chişinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2022, Seria 24, Vol.2, pp. 280-287. ISBN 978-9975-46-651-6; 978-9975-46-653-0. DOI: https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p280-287 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Probleme ale științelor socioumanistice și modernizării învățământului Seria 24, Vol.2, 2022 |
||||||
Conferința "Probleme ale științelor socioumanistice și ale modernizării învățământului" 24, Chişinău, Moldova, 25 martie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.46728/c.v2.25-03-2022.p280-287 | ||||||
CZU: 373.01:004 | ||||||
Pag. 280-287 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul dezvăluie posibilitățile metodologice și didactice de utilizare a tehnologiilor de joc în sala de clasă și în învățarea online. Productivitatea acestei tehnologii în rezolvarea problemelor educaționale este fundamentată. Sunt luate în considerare instrumente practice specifice care permit profesorului să obțină rezultatul planificat. Sunt propuse direcții pentru îmbunătățirea suportului metodologic al lecției în organizarea muncii în format blended learning. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie, tehnologii de joc, competențe, elev activ, învăţare online, education, gaming technologies, competencies, active student, online learning |
||||||
|