Articolul precedent |
Articolul urmator |
253 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-23 18:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:663.2:004 (1) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (816) |
Vin. Producerea vinului. Oenologie (443) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 NICORICI, Diana. Propuneri de promovare în mediul online a patrimoniului vitivinicol. In: Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine, Ed. 6, 27-28 septembrie 2022, Chişinău. Iași – Chișinău: 2022, Ediția 6, pp. 342-350. ISSN 2558 – 894X. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7129225 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine Ediția 6, 2022 |
||||||
Conferința "Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine" 6, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2022 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7129225 | ||||||
CZU: 339.138:663.2:004 | ||||||
Pag. 342-350 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The aim of the paper is to research strategies and tactics for the promotion in the digital space of wineries in the Republic of Moldova. The conclusions made on the subject of research represent a current theoretical basis for understanding the promotion in the virtual space, especially of wineries in the Republic of Moldova. The scientific results can serve as a theoretical support for understanding the trends in online communication and for analyzing the effectiveness of digital marketing tools on the market in the Republic of Moldova. The diagrams and tables made after the analysis and synthesis represent visually and quantitatively concrete data about the research topic. |
||||||
Cuvinte-cheie promotion, communication, winery, strategy, tactics, techniques, online environment, „Purcari Chateau”, „Mimi Castle”, target audience, online promotion trends |
||||||
|