Propuneri de promovare în mediul online a patrimoniului vitivinicol
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
253 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-23 18:45
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:663.2:004 (1)
Probleme generale ale comerțului. Piața (816)
Vin. Producerea vinului. Oenologie (443)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
NICORICI, Diana. Propuneri de promovare în mediul online a patrimoniului vitivinicol. In: Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine, Ed. 6, 27-28 septembrie 2022, Chişinău. Iași – Chișinău: 2022, Ediția 6, pp. 342-350. ISSN 2558 – 894X. DOI: https://doi.org/10.5281/zenodo.7129225
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine
Ediția 6, 2022
Conferința "Patrimoniul cultural de ieri – implicaţii în dezvoltarea societăţii durabile de mâine"
6, Chişinău, Moldova, 27-28 septembrie 2022

Propuneri de promovare în mediul online a patrimoniului vitivinicol

DOI:https://doi.org/10.5281/zenodo.7129225
CZU: 339.138:663.2:004

Pag. 342-350

Nicorici Diana
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 25 ianuarie 2023


Rezumat

The aim of the paper is to research strategies and tactics for the promotion in the digital space of wineries in the Republic of Moldova. The conclusions made on the subject of research represent a current theoretical basis for understanding the promotion in the virtual space, especially of wineries in the Republic of Moldova. The scientific results can serve as a theoretical support for understanding the trends in online communication and for analyzing the effectiveness of digital marketing tools on the market in the Republic of Moldova. The diagrams and tables made after the analysis and synthesis represent visually and quantitatively concrete data about the research topic.

Cuvinte-cheie
promotion, communication, winery, strategy, tactics, techniques, online environment, „Purcari Chateau”, „Mimi Castle”, target audience, online promotion trends