Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-21 22:15 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.14:373.037.1+797.1 (1) |
Educație (14878) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
Divertisment. Jocuri. Sport (1739) |
![]() IOAN, Mihai, RÂŞNEAC, Boris. Abilitățile profesorului de educatie fizică și sport în predarea activităților acvatice-aquagym. In: Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern, Ed. 3, 1 decembrie 2022, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Dapartamentul Sporturi de Lupte și Gimnastică al USEFS, 2022, Ediția 3, pp. 54-57. ISBN 978-9975-68-473-6. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern Ediția 3, 2022 |
||||||
Conferința "Formarea continuă a specialistului de cultură fizică în conceptul acmeologic modern" 3, Chișinău, Moldova, 1 decembrie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.14:373.037.1+797.1 | ||||||
Pag. 54-57 | ||||||
|
||||||
![]() |
||||||
Rezumat | ||||||
The skills of a teacher of physical education and sport involve constantly confronting his students and therefore certain skills are needed. In this paper, we will address those skills necessary for teachers, in view of the process of teaching aquatic activities, namely aquagym. In the current context of modern digitization, in which students are increasingly sedentary and at the same time the school curriculum is loaded with static activities and stressful situations, we will propose the organization and implementation of the aquagym discipline after the school program, to improve the quality of life of students from a physical point of view and psyche. |
||||||
Cuvinte-cheie physical education and sports teacher, skills, aquagym |
||||||
|