Techniques and actions to promote domestic agri-food products on foreign markets
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
288 5
Ultima descărcare din IBN:
2023-12-20 10:13
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
332.1+334.7+339.5 (1)
Economie regională. Economie teritorială (184)
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (976)
Comerț exterior. Comerț internațional (386)
SM ISO690:2012
BURBULEA, Rodica, MOROI, Elena. Techniques and actions to promote domestic agri-food products on foreign markets. In: EcoSoEn, 2022, nr. 3-4, pp. 26-32. ISSN 2587-344X. DOI: https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.3-4.04
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
EcoSoEn
Numărul 3-4 / 2022 / ISSN 2587-344X /ISSNe 2587-425X

Techniques and actions to promote domestic agri-food products on foreign markets

Metode și acțiuni de promovare a produselor agroalimentare autohtone pe piețele străine

DOI:https://doi.org/10.54481/ecosoen.2022.3-4.04
CZU: 332.1+334.7+339.5
JEL: P23, P42, Q13

Pag. 26-32

Burbulea Rodica, Moroi Elena
 
Technical University of Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 2 decembrie 2022


Rezumat

The purpose of this research is to identify the techniques and actions for the promotion of domestic agri-food products on foreign markets. Promotion involves communication with the consumer, not necessarily directly, but with the aim of positively influencing his wishes or actions. On international markets, it is often difficult to coordinate the promotion strategy with the other marketing strategies due to the high degree of variability of promotion tools and because, however, culture, customs and language differences also complicate the promotion activity. The promotion of agri-food products on foreign markets includes a set of actions and means aimed at informing and attracting potential buyers in order to satisfy their needs and desires and, implicitly, to increase the economic efficiency of the activity of the producing enterprises.

scopul prezentei cercetări este de a identifica tehnicile și acțiunile de promovare a produselor agroalimentare autohtone pe piețele externe. Promovarea presupune comunicare cu consumatorul nu neapărat directa, dar cu scopul de a influenta în sens pozitiv dorințele sau acțiunile acestuia. Pe piețele internaționale este adesea dificil de coordonat strategia de promovare cu celelalte strategii de marketing datorita gradului ridicat de variabilitate a instrumentelor de promovare și pentru ca totusi cultura, obiceiurile și diferențele de limba îngreunează și ele activitatea de promovare. Promovarea produselor agroalimentare pe piețele externe include un ansamblu de acţiuni și mijloace vizînd informarea și atragerea cumpărătorilor potenţiali în vederea satisfacerii necesităţilor şi dorinţelor acestora şi, implicit, a creşterii eficienţei economice a activităţii întreprinderilor producătoare.

Cuvinte-cheie
promotion, foreign trade, export, import, strategy, Competitiveness, Cooperation,

promovare, comerţ exterior, export, import, strategie, competitivitate, cooperare