Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-04 11:22 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
001.8`)1:373.3/5+371.279.7:159.9 (1) |
Metodologia generală. Metode științifice și tehnice de cercetare. Analiza și sinteza științifică (1159) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2143) |
Psihologie (3516) |
![]() FURDUI, Emilia. Evaluarea psihologică a elevilor din învățământul primar și gimnazial. In: Dialog intercultural polono-moldovenesc, 11-13 aprilie 2022, Chişinău. Chișinău: Tipografia UST, 2022, Vol. V, nr.1, pp. 149-157. ISBN 978-9975-76-398-1. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Dialog intercultural polono-moldovenesc Vol. V, nr.1, 2022 |
|||||||
Congresul "Dialog intercultural polono-moldovenesc" Chişinău, Moldova, 11-13 aprilie 2022 | |||||||
|
|||||||
CZU: 001.8`)1:373.3/5+371.279.7:159.9 | |||||||
Pag. 149-157 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
În orice societate, sistemul de învăţământ general înregistrează anumite tendinţe de evoluţie prin care reflectă: gradul noilor principii ale conceperii educaţiei și învățării; aşteptările beneficiarilor/educaților; dezvoltarea lumii contemporane; promovarea și extinderea structurilor de cercetare ştiinţifică implicate în programele educaționale orientate spre constituirea unui ansamblu de metode și proceduri psihologice argumentate teoretic și praxiologic. Prin specificul său sistemul de învăţământ general este cadrul care consolidează treptele de învățământ primar, gimnazial, liceal, fiind mereu orientat către realizarea obiectivelor la un nivel calitativ cât mai înalt. Prin conținutul acestui material tindem să promovăm rolul evaluării psihologice în dezvoltarea sferei relaționale la elevi în aspect socio-psihopedagogic. |
|||||||
Cuvinte-cheie cercetare ştiinţifică, învățământ primar și gimnazial, evaluare psihologică, competențe relaționale, scientific research, primary and secondary education, Psychological assessment, relational skills |
|||||||
|