Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
328 23 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-04 13:17 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.07 (204) |
Aspecte de management al instituțiilor de învățământ (198) |
SM ISO690:2012 VRÂNCEANU, Vasile. Specificul activității de conducere managerială. In: Vector European, 2022, nr. 1, pp. 64-67. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.13 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.13 | ||||||
CZU: 37.07 | ||||||
Pag. 64-67 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
În acest articol, intenționăm să explicăm în ce constă esența activității de conducere managerială. Cunoaștem faptul că cadrul managerial are prerogativa de a ameliora calitatea, de a promova și a anticipa schimbarea, de a asigura eficacitatea educației. În această logică, este oportună preocuparea deosebită pentru formarea/autoformarea continuă a managerilor școlari cu accent pe promovarea unui sistem de valori pro-schimbare, pro-active, pro-dezvoltare. Un bun conducător de instituție școlară și o bună echipă de conducere nu vor aștepta să li se impună schimbarea, ci o vor provoca orientând-o în direcția progresului, în favoarea fiecărui individ și a societății în ansamblu. |
||||||
Cuvinte-cheie conducere, cadru managerial, conducere managerială, management educaţional, sistem instituțional, leadership, managerial framework, managerial leadership, educational management, institutional system |
||||||
|