Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
559 93 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-08 15:02 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:366.1 (7) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (811) |
Consumerism (154) |
SM ISO690:2012 ŞARGU, Lilia. Marketing sustenabil prin fidelizarea clienților. In: Vector European, 2022, nr. 1, pp. 58-63. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.12 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Vector European | ||||||
Numărul 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.12 | ||||||
CZU: 339.138:366.1 | ||||||
Pag. 58-63 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Marketingul pentru entitate reprezintă veriga de legătură cu clienții, iar perspectivele de dezvoltare sunt axate pe sustenabilitate. Activitatea de responsabilitate a entității se fundamentează pe elementul social, ecologic, necesitățile consumatorilor, sistemele de management al calității. Evoluția entității depinde de comportamentul consumatorului, fapt pentru care monitorizarea permanentă a acestora reprezintă unul din obiectivele cercetărilor de marketing, studiile de piață și a preferințelor consumatorului. Prezenta lucrare abordează subiectul sustenabilității prin prisma cercetării comportamentului consumatorului abordând subiectul fidelizării consumatorului. Articolul reprezintă un studiu teoretico-practic privind cercetarea modalității de planificare strategică definită de studiul fidelizării clienților |
||||||
Cuvinte-cheie marketing, fidelizare, sustenabilitate, studiu, comportament al consumatorului, marketing, loyalty, sustainability, study, consumer behavior |
||||||
|