Marketing sustenabil prin fidelizarea clienților
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
559 93
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-08 15:02
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
339.138:366.1 (7)
Probleme generale ale comerțului. Piața (811)
Consumerism (154)
SM ISO690:2012
ŞARGU, Lilia. Marketing sustenabil prin fidelizarea clienților. In: Vector European, 2022, nr. 1, pp. 58-63. ISSN 2345-1106. DOI: https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.12
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Vector European
Numărul 1 / 2022 / ISSN 2345-1106 /ISSNe 2587-358X

Marketing sustenabil prin fidelizarea clienților

Sustainable marketing through customer loyalty

DOI:https://doi.org/10.52507/2345-1106.2022-1.12
CZU: 339.138:366.1

Pag. 58-63

Şargu Lilia
 
Universitatea de Studii Europene din Moldova
 
 
Disponibil în IBN: 20 mai 2022


Rezumat

Marketingul pentru entitate reprezintă veriga de legătură cu clienții, iar perspectivele de dezvoltare sunt axate pe sustenabilitate. Activitatea de responsabilitate a entității se fundamentează pe elementul social, ecologic, necesitățile consumatorilor, sistemele de management al calității. Evoluția entității depinde de comportamentul consumatorului, fapt pentru care monitorizarea permanentă a acestora reprezintă unul din obiectivele cercetărilor de marketing, studiile de piață și a preferințelor consumatorului. Prezenta lucrare abordează subiectul sustenabilității prin prisma cercetării comportamentului consumatorului abordând subiectul fidelizării consumatorului. Articolul reprezintă un studiu teoretico-practic privind cercetarea modalității de planificare strategică definită de studiul fidelizării clienților

Marketing for the entity is the link with customers, and development prospects are focused on sustainability. The activity of responsibility of the entity is based on the social, ecological element, the needs of the consumers, the quality management systems. The evolution of the entity depends on the consumer's behavior, which is why their permanent monitoring is one of the objectives of marketing research, market research and consumer preferences. This paper addresses the topic of sustainability in terms of researching consumer behavior by addressing the topic of consumer loyalty. The article is a theoretical and practical study on researching the strategic planning method defined by the customer loyalty study.

Cuvinte-cheie
marketing, fidelizare, sustenabilitate, studiu, comportament al consumatorului,

marketing, loyalty, sustainability, study, consumer behavior