Realizarea continuității la studierea disciplinilor din şcoala primară şi gimnaziu
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
233 3
Ultima descărcare din IBN:
2023-02-25 20:27
SM ISO690:2012
BOCANCEA, Viorel, CALUGHINA, Tatiana. Realizarea continuității la studierea disciplinilor din şcoala primară şi gimnaziu. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 152-155.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Realizarea continuității la studierea disciplinilor din şcoala primară şi gimnaziu


Pag. 152-155

Bocancea Viorel, Calughina Tatiana
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Realizarea principiilor didactice într-o mare măsură determină eficacitatea şi rezultatul procesului de predare-învăţare al elevilor. Unul din principiile didactice este principiul sistematizării şi continuității. Principiul continuităţii în instruire se realizează într-o mare măsură din punct de vedere al activităţii profesorului (continuitatea exterioară). Pentru a rezolva problema continuităţii în învăţământul dezvoltativ e necesar de căutat modalităţi şi mijloace pentru crearea condiţiilor, ca elevul să stabilească de sine stătător conţinutul legăturilor de continuitate (continuitatea interioară).

Cuvinte-cheie
Realizarea continuității, principiul continuității, învățământul dezvoltativ