Articolul precedent |
Articolul urmator |
233 3 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-02-25 20:27 |
SM ISO690:2012 BOCANCEA, Viorel, CALUGHINA, Tatiana. Realizarea continuității la studierea disciplinilor din şcoala primară şi gimnaziu. In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 152-155. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Fizica şi tehnologiile moderne Ediția a 22-a, 2016 |
||||||
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne" Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016 | ||||||
|
||||||
Pag. 152-155 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Realizarea principiilor didactice într-o mare măsură determină eficacitatea şi rezultatul procesului de predare-învăţare al elevilor. Unul din principiile didactice este principiul sistematizării şi continuității. Principiul continuităţii în instruire se realizează într-o mare măsură din punct de vedere al activităţii profesorului (continuitatea exterioară). Pentru a rezolva problema continuităţii în învăţământul dezvoltativ e necesar de căutat modalităţi şi mijloace pentru crearea condiţiilor, ca elevul să stabilească de sine stătător conţinutul legăturilor de continuitate (continuitatea interioară). |
||||||
Cuvinte-cheie Realizarea continuității, principiul continuității, învățământul dezvoltativ |
||||||
|