Teste pentru evaluarea şi autoevaluarea cunoştinţelor teoretice la fizică (curs gimnazial)
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
246 0
SM ISO690:2012
CIOBANU, Grigore. Teste pentru evaluarea şi autoevaluarea cunoştinţelor teoretice la fizică (curs gimnazial). In: Fizica şi tehnologiile moderne, 25-27 august 2016, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea Tehnică a Moldovei, 2016, Ediția a 22-a, pp. 144-151.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Fizica şi tehnologiile moderne
Ediția a 22-a, 2016
Colocviul "Fizica şi tehnologiile moderne"
Chişinău, Moldova, 25-27 august 2016

Teste pentru evaluarea şi autoevaluarea cunoştinţelor teoretice la fizică (curs gimnazial)


Pag. 144-151

Ciobanu Grigore
 
Gimnaziul ,,Grigore Vieru” s.Vasilcău, r-nul Soroca
 
 
Disponibil în IBN: 16 mai 2022


Rezumat

Prezenta lucrare este destinată profesorilor de fizică pentru evaluarea cunoştinţelor teoretice ale elevilor din clasele a VI –IX –a. Testele sumative pe unităţi de învăţare sânt alcătuite din 35 itemi cu răspunsuri multipli. Structura testului este alcătuită astfel încât răspunsul corect trebuie găsit într-o matrice din 42-49 de celule, în care se află răspunsuri adevărate cât şi false. Numărul mare de soluţii propuse pentru o singură întrebare, presupune probabilitatea mică de a ghici răspunsul corect, drept consecinţă va duce la ridicarea calităţii aprecierii cunoştinţelor elevilor.

Cuvinte-cheie
evaluare, test, repetare, matrice, celulă, cunoştinţe teoretice