Articolul precedent |
Articolul urmator |
353 21 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-30 09:29 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+159.922.7 (94) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 ENUCA, Eugenia. Școala incluzivă – o necesitate în educaţia actuală. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Psihopedagogie şi incluziune școlară, Ed. 5, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 5, pp. 161-164. ISBN 978-9975-76-387-5. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 5, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" 5, Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+159.922.7 | ||||||
Pag. 161-164 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul are un caracter teoretic și reflectă unele repere conceptuale cu privire la necesitatea realizării educației inclizive în învățământul de masă. Se detaliază unele aspecte referitoare la găsirea soluțiilor privitor la cum putem să-i ajutăm pe elevii care învaţă mai greu, precum și cele referitoare la organizarea şi funcționarea şcolii obișnuite din perspectiva incluziunii școlare și sociale. De asemenea sunt descrise condițiile pentru a atinge un înalt nivel de acceptare, în primul rând, a diversității dintr-o clasă de elevi, constituită din copii tipici și cei netipici. |
||||||
Cuvinte-cheie școala incluzivă, elevi tipici, elevi netipici, incluziune şcolară, incluziune socială, inclusive school, typical students, atypical students, school inclusion, social inclusion |
||||||
|