Epistemologia educației interculturale în perspectiva competenței-cheie de conștientizare culturală și expresie
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
281 6
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-06 13:18
SM ISO690:2012
MÎNDRESCU, Iulia. Epistemologia educației interculturale în perspectiva competenței-cheie de conștientizare culturală și expresie. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 19, 1 ianuarie 2021, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2021, Vol.19, Partea 1, pp. 363-375. ISBN 978-9975-46-296-9. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice.
Vol.19, Partea 1, 2021
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice."
19, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2021

Epistemologia educației interculturale în perspectiva competenței-cheie de conștientizare culturală și expresie


Pag. 363-375

Mîndrescu Iulia
 
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article addresses the epistemology of intercultural education in the perspective of the key competence Cultural awareness and Expression. The concept and types of intercultural competence are defined. Likewise, the theoretical model of building and achieving intercultural competence is elaborated.

În articol se abordează epistemologia educației interculturale în perspectiva competenței-cheie de conștientizare culturală și expresie. Se definește conceptul și tipurile de competență interculturală. La fel, se elaborează modelul teoretic de construire și de atingere a competenței interculturale.

Cuvinte-cheie
competence, education, interculturality, the theoretical model of building and achieving intercultural competence,

competenţă, educaţie, interculturalitate, modelul teoretic de construire și de atingere a competenței interculturale