Formation of the axiological referential of the students through the school curriculum
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
403 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-25 05:32
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.013+37.035 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
BICULESCU, Florina-Teodora. Formarea referențialului axiologic al elevilor prin curriculum școlar. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 352-358. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

Formation of the axiological referential of the students through the school curriculum

Formarea referențialului axiologic al elevilor prin curriculum școlar

CZU: 37.013+37.035

Pag. 352-358

Biculescu Florina-Teodora12
 
1 Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău,
2 Liceul Tehnologic Topolovenii
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

The article tackles the role of values in contemporary society, highlights the importance of forming the student's axiological frame of reference and emphasizes the role of the school curriculum in the development of the student's personality.

Articolul abordează rolul valorilor în societatea contemporană, evidențiază importanța formării referențialului axiologic al elevului și subliniază rolul curriculumului școlar în dezvoltarea personalității elevului.

Cuvinte-cheie
values, axiological education, axiological frame of reference,

valori, educaţie axiologică, referenţial axiologic.