Articolul precedent |
Articolul urmator |
427 16 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-25 05:32 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.013+37.035 (1) |
Fundamentals of education. Theory. Policy etc. (4035) |
SM ISO690:2012 BICULESCU, Florina-Teodora. Formarea referențialului axiologic al elevilor prin curriculum școlar. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 352-358. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.013+37.035 | ||||||
Pag. 352-358 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
The article tackles the role of values in contemporary society, highlights the importance of forming the student's axiological frame of reference and emphasizes the role of the school curriculum in the development of the student's personality. |
||||||
Cuvinte-cheie values, axiological education, axiological frame of reference, valori, educaţie axiologică, referenţial axiologic. |
||||||
|