Articolul precedent |
Articolul urmator |
298 10 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-15 19:55 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
37.015.3+376 (5) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (629) |
SM ISO690:2012 BURCĂ, Ana. Provocări ale incluziunii copiilor cu tulburări de comportament. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 300-307. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 37.015.3+376 | ||||||
Pag. 300-307 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Children with disabilities are part of the category of children with special education needs (SEN). The range of special requirements is wider and includes, in addition to the category “disabilities”, two other categories: “difficulties” and “disadvantages” (OECD, 2003, p. 14). From a statistical point of view, “disabilities” are represented by 2–5% of the school population, while the other categories represent between 10–20% of students (Vrăsmaş, 2010, p. 17). The category of "difficulties" includes students with learning disabilities, attention deficit and behavioral disorders. |
||||||
Cuvinte-cheie disabilities, CES, difficulties, behavioral disorders, integration, detection, dizabilităţi, CES, dificultăţi, tulburări de comportament, integrare, depistare |
||||||
|