The problem of self-image development in children with language disorders
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
366 4
Ultima descărcare din IBN:
2023-06-03 23:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
376.36:159.923 (1)
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606)
Psihologie (3397)
SM ISO690:2012
MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-Ionuț. Problema dezvoltării imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 223-228. ISBN 978-9975-46-558-8..
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții"
Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021

The problem of self-image development in children with language disorders

Problema dezvoltării imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj

CZU: 376.36:159.923

Pag. 223-228

Maximciuc Victoria, Purcaru Gheorghe-Ionuț
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 5 mai 2022


Rezumat

This article addresses the issue of self-image research in children with language disorders. Research on self-image in recent years has been the focus of researchers' attention, especially those dealing with children with special educational needs. We mention that any disability affects the structural components of self-image and consequently facilitates the emergence of social maladaptation. We can see that most works are aimed at developing the peculiarities of self-image in children with typical development of different ages. But there is little research on the analysis of the peculiarities of self-image in children with language disorders.

În acest articol este abordată problema cercetării imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj. Cercetările a supra imaginii de sine în ultimii ani se află în centrul atenţiei cercetătorilor, îndeosebi cei care se ocupă cu copiii cu cerinţe educaţionale speciale. Menţionam că orice dizabilitate afectează componentele structurale ale imaginii se sine în consecinţa facilitează apariţia dezadaptării sociale.Putem constata că majoritatea lucrărilor sunt orientate spre dezvoltarea particularităţilor imaginii de sine la copiii cu dezvoltarea tipică de diferite vârste. Însă există puţine cercetări privind analiza particularităţilor imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj.

Cuvinte-cheie
language disorders, self-image, research issue, development, special educational requirements,

tulburări de limbaj, imaginea de sine, problema cercetării, dezvoltare, cerinţe educaţionale speciale