Articolul precedent |
Articolul urmator |
366 4 |
Ultima descărcare din IBN: 2023-06-03 23:47 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
376.36:159.923 (1) |
Educația, instruirea unor categorii speciale de persoane. Învățământ special (606) |
Psihologie (3397) |
SM ISO690:2012 MAXIMCIUC, Victoria, PURCARU, Gheorghe-Ionuț. Problema dezvoltării imaginii de sine la copiii cu tulburări de limbaj. In: Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții, 24 iunie 2021, Chişinău. CEP UPS „I.Creangă”, 2021, pp. 223-228. ISBN 978-9975-46-558-8.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții 2021 | ||||||
Seminarul "Implicarea studenților, masteranzilor și doctoranzilor în activități de cercetare dezvoltate de mediul asociativ: provocări și soluții" Chişinău, Moldova, 24 iunie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 376.36:159.923 | ||||||
Pag. 223-228 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article addresses the issue of self-image research in children with language disorders. Research on self-image in recent years has been the focus of researchers' attention, especially those dealing with children with special educational needs. We mention that any disability affects the structural components of self-image and consequently facilitates the emergence of social maladaptation. We can see that most works are aimed at developing the peculiarities of self-image in children with typical development of different ages. But there is little research on the analysis of the peculiarities of self-image in children with language disorders. |
||||||
Cuvinte-cheie language disorders, self-image, research issue, development, special educational requirements, tulburări de limbaj, imaginea de sine, problema cercetării, dezvoltare, cerinţe educaţionale speciale |
||||||
|