Articolul precedent |
Articolul urmator |
540 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-05-09 22:44 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
81`276.6:73/76+373.2 (1) |
Lingvistică. Limbi (5084) |
Arte plastice (430) |
Desen. Design. Artă aplicată și meserii de artă (1190) |
Pictură (2345) |
Arte grafice. Grafică (3624) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2095) |
SM ISO690:2012 VINNICENCO, Elena, GRIGORAȘ, Ana. Specificul elementelor de limbaj plastic la vârsta preșcolară. In: Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice: Învățământul preșcolar. Învățământul primar, 26-27 februarie 2022, Chişinău. Chişinău: Tipografia Universităţii de Stat din Tiraspol, 2022, Vol. 4, pp. 114-120. ISBN 978-9975-76-382-0.. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice Vol. 4, 2022 |
||||||
Conferința "Materialele Conferinței Republicane a Cadrelor Didactice" Chişinău, Moldova, 26-27 februarie 2022 | ||||||
|
||||||
CZU: 81`276.6:73/76+373.2 | ||||||
Pag. 114-120 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
La vârsta preșcolară, elementele de limbaj plastic creează repertoriul de semne plastice care intervine în procesul de comunicare. Limbajul artistico-plastic este cel care provoacă stări empatice, atitudini estetice, fiind cel care semnifică sau redă forme, acțiuni, fenomene și trăiri. Elementele de limbaj plastic constituie alfabetul artelor vizuale și reprezintă mijloace de comunicare specifice. |
||||||
Cuvinte-cheie creativitate, limbaj plastic, originalitate, valoare, compoziție plastică, vârsta preșcolară, creativity, plastic language, originality, value, plastic composition, preschool age |
||||||
|