Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
349 12 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-08 16:53 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
378.091.3:004 (2) |
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579) |
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184) |
SM ISO690:2012 CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Perspective inovatoare ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 267-272. ISSN 2345-1408. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică | ||||||
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831 | ||||||
|
||||||
CZU: 378.091.3:004 | ||||||
Pag. 267-272 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Calculatorul a pătruns puternic în viaţa noastră, devenind ceva obişnuit şi necesar. El reprezintă tehnologia care schimbă substanţial modelul nostru de învăţare, dar şi tehnicile de muncă intelectuală a studenţilor actuali. Dacă astăzi mai însuşim cunoştinţe şi ne formăm deprinderi, mâine vom învăţa limbaje şi metode de creativitate. Cerinţele viitorului devin imperative: „Trebuie să fi m pregătiţi să folosim instrumentele cele mai avansate care ne stau la dispoziţie, de la sateliţi şi computere până la videodiscuri şi televiziune interactivă”. Ca mijloc de predare, calculatorul poate fi utilizat în cadrul cursurilor universitare de comunicare de noi cunoştinţe, seminariilor de recapitulare, consolidare şi evaluare. În felul acesta studenţii au posibilitatea să vizioneze o expunere concretă şi clară a cunoştinţelor, pot să aibă pe ecran imaginea unor fenomene sau procese simulate pe calculator. |
||||||
Cuvinte-cheie calculator, competenţă digitală, informatizarea învăţământului, e-learning, instruire/educaţie la distanţă, Internet, blog, computer, digital competence, computerization of education, e-learning, distance learning/education, Internet, blog |
||||||
|