Perspective inovatoare ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior
Închide
Conţinutul numărului revistei
Articolul precedent
Articolul urmator
349 12
Ultima descărcare din IBN:
2024-01-08 16:53
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
378.091.3:004 (2)
Învățământ superior. Universități. Cursuri universitare (2579)
Știința și tehnologia calculatoarelor. Calculatoare. Procesarea datelor (4184)
SM ISO690:2012
CREANGĂ (DAVIDESCU), Elena. Perspective inovatoare ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior. In: Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică, 2021, nr. 4(41), pp. 267-272. ISSN 2345-1408.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Studiul artelor şi culturologie: istorie, teorie, practică
Numărul 4(41) / 2021 / ISSN 2345-1408 /ISSNe 2345-1831

Perspective inovatoare ale instruirii asistate de calculator în învăţământul superior

Innovative perspectives of computer aided education in higher education

CZU: 378.091.3:004

Pag. 267-272

Creangă (Davidescu) Elena
 
Academia de Muzică, Teatru şi Arte Plastice
 
 
Disponibil în IBN: 21 martie 2022


Rezumat

Calculatorul a pătruns puternic în viaţa noastră, devenind ceva obişnuit şi necesar. El reprezintă tehnologia care schimbă substanţial modelul nostru de învăţare, dar şi tehnicile de muncă intelectuală a studenţilor actuali. Dacă astăzi mai însuşim cunoştinţe şi ne formăm deprinderi, mâine vom învăţa limbaje şi metode de creativitate. Cerinţele viitorului devin imperative: „Trebuie să fi m pregătiţi să folosim instrumentele cele mai avansate care ne stau la dispoziţie, de la sateliţi şi computere până la videodiscuri şi televiziune interactivă”. Ca mijloc de predare, calculatorul poate fi utilizat în cadrul cursurilor universitare de comunicare de noi cunoştinţe, seminariilor de recapitulare, consolidare şi evaluare. În felul acesta studenţii au posibilitatea să vizioneze o expunere concretă şi clară a cunoştinţelor, pot să aibă pe ecran imaginea unor fenomene sau procese simulate pe calculator.

e computer has entered our lives strongly, becoming something common and necessary. It represents the technology that substantially changes our learning model, but also the intellectual work techniques of today’s students. If today we still acquire knowledge and form skills, tomorrow we will learn languages and methods of creativity. The requirements of the future become imperative: „We must be prepared to use the most advanced tools at our disposal, from satellites and computers to video discs and interactive television.” As a means of teaching, the computer can be used in university courses of communication of new knowledge, seminars of recapitulation, consolidation and evaluation. In this way students have the opportunity to view a concrete and clear presentation of knowledge, they can have on the screen the image of computer simulated phenomena or processes.

Cuvinte-cheie
calculator, competenţă digitală, informatizarea învăţământului, e-learning, instruire/educaţie la distanţă, Internet, blog,

computer, digital competence, computerization of education, e-learning, distance learning/education, Internet, blog