Articolul precedent |
Articolul urmator |
470 47 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 21:39 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.2+37.015.3 (1) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2026) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 GRANGURE, Daniela, MOLDOVEANU, Oana Alina. Importanța educației la vârste timpurii. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 48-55. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 373.2+37.015.3 | ||||||
Pag. 48-55 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Educația timpurie reprezintă o arie de studiu de o importanță majora deoarece formarea și dezvoltarea personalității copiilor, dar și a competențelor educaționle reprezintă pilonii de fortificare a unui adult de mâine apt să se adapteze în societate. Este important să privim această dezvoltare ca un întreg și să îl ajutăm pe cel mic să treacă prin toate etapele unei dezvoltări sănătoase și armonioase. |
||||||
Cuvinte-cheie educaţie timpurie, competențe, copil, early education, competences, children |
||||||
|