Valențe educative a înțelepciunii populare în contextul educației în familie, în fața noilor provocări
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
337 7
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-11 21:57
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
398.1:37.018.1 (1)
Folclor propriu-zis (721)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950)
SM ISO690:2012
BUZENCO, Aurica. Valențe educative a înțelepciunii populare în contextul educației în familie, în fața noilor provocări. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 30-33. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educația în fața noilor provocări
Vol.2, 2021
Conferința "Educația în fața noilor provocări"
Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021

Valențe educative a înțelepciunii populare în contextul educației în familie, în fața noilor provocări

CZU: 398.1:37.018.1

Pag. 30-33

Buzenco Aurica
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 28 ianuarie 2022


Rezumat

Conținutul articolului demonstrează importanța pedagogiei populare în formarea, educarea și dezvoltarea personalității individului în mediul familial, prezentând în sine totalitatea realizărilor materiale și spirituale ale omenirii, formând o tradiție generală continuă. Cultura populară trebuie privită ca o zestrea concentrată în valori durabile, perene și transmisibile generațiilor viitoare, iar funcționalitatea etnopedagogiei ca model de educație prin interactivitatea tradițiilor, obiceiurilor, datinilor străbune formează piloni în fața noilor provocări.

The article emphasizes the importance of popular pedagogy in the creation, education and development of the individual's personality in the family environment, presenting in itself people’s all the material and spiritual achievements, forming a continuous general tradition. Popular culture must be seen as a trousseau focused on sustainable, perennial and transmissible values to future generations, and the functionality of ethnopedagogy as a model of education through the interactivity of traditions and ancestral customs that form strong foundation in the face of new challenges.

Cuvinte-cheie
înţelepciune populară, familie, cultură populară, etnoeducație.,

popular wisdom, family, popular culture, etnoeducation