Articolul precedent |
Articolul urmator |
337 7 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-11 21:57 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
398.1:37.018.1 (1) |
Folclor propriu-zis (721) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3950) |
SM ISO690:2012 BUZENCO, Aurica. Valențe educative a înțelepciunii populare în contextul educației în familie, în fața noilor provocări. In: Educația în fața noilor provocări, 5-6 noiembrie 2021, Chisinau. Chişinău: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol.2, pp. 30-33. ISBN 978-9975-76-373-8 (PDF). |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educația în fața noilor provocări Vol.2, 2021 |
||||||
Conferința "Educația în fața noilor provocări" Chisinau, Moldova, 5-6 noiembrie 2021 | ||||||
|
||||||
CZU: 398.1:37.018.1 | ||||||
Pag. 30-33 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Conținutul articolului demonstrează importanța pedagogiei populare în formarea, educarea și dezvoltarea personalității individului în mediul familial, prezentând în sine totalitatea realizărilor materiale și spirituale ale omenirii, formând o tradiție generală continuă. Cultura populară trebuie privită ca o zestrea concentrată în valori durabile, perene și transmisibile generațiilor viitoare, iar funcționalitatea etnopedagogiei ca model de educație prin interactivitatea tradițiilor, obiceiurilor, datinilor străbune formează piloni în fața noilor provocări. |
||||||
Cuvinte-cheie înţelepciune populară, familie, cultură populară, etnoeducație., popular wisdom, family, popular culture, etnoeducation |
||||||
|