Articolul precedent |
Articolul urmator |
649 27 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-01 12:05 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
371.26 (153) |
Educație (14391) |
SM ISO690:2012 STRATAN, Victoria. Autoevaluarea şi regularizarea învățării. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 172-176. ISBN 978-9975-76-312-7. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective Vol. 2, 2021 |
||||||
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective" Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020 | ||||||
|
||||||
CZU: 371.26 | ||||||
Pag. 172-176 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Articolul elucidează o problemă importantă din teoria și practica evaluativă – autoevaluarea. Subiectul este abordat din perspectiva regularizării învățării, metacogniției, criteriilor de evaluare, metodologiei evaluării criteriale prin descriptori, cât și a modalităților de implicare activă a elevilor în procesul de autovaluare. |
||||||
|