Autoevaluarea şi regularizarea învățării
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
649 27
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-01 12:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
371.26 (153)
Educație (14391)
SM ISO690:2012
STRATAN, Victoria. Autoevaluarea şi regularizarea învățării. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 172-176. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Autoevaluarea şi regularizarea învățării

CZU: 371.26

Pag. 172-176

Stratan Victoria
 
Universitatea de Stat din Tiraspol
 
 
Disponibil în IBN: 1 decembrie 2021


Rezumat

Articolul elucidează o problemă importantă din teoria și practica evaluativă – autoevaluarea. Subiectul este abordat din perspectiva regularizării învățării, metacogniției, criteriilor de evaluare, metodologiei evaluării criteriale prin descriptori, cât și a modalităților de implicare activă a elevilor în procesul de autovaluare.

The article elucidates an important issue in evaluative theory and practice – self-assessment. The topic is approached from the perspective of learning regulation, metacognition, assessment criteria, descriptor-based criterion-referenced assessment methodology, and ways of actively involving students in the self-assessment process.