Ascultarea activă premiză în formarea competenței de învățare active
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
535 66
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-19 21:47
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
37.015.3+159.922.2:159.932 (1)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3882)
Psihologie (3361)
SM ISO690:2012
ŞPAC, Silvia. Ascultarea activă premiză în formarea competenței de învățare active. In: Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective: Științe Exacte și ale Naturii și Didactica Științelor Exacte și ale Naturii, 29-30 septembrie 2020, Chişinău. Chișinău, Republica Moldova: Universitatea de Stat din Tiraspol, 2021, Vol. 2, pp. 17-23. ISBN 978-9975-76-312-7.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective
Vol. 2, 2021
Conferința "Învăţământ superior: tradiţii, valori, perspective"
Chişinău, Moldova, 29-30 septembrie 2020

Ascultarea activă premiză în formarea competenței de învățare active

CZU: 37.015.3+159.922.2:159.932

Pag. 17-23

Şpac Silvia
 
Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 30 noiembrie 2021


Rezumat

Acest articol abordează problema procesului de ascultare activă ca premiză în formarea competenței de învățare activă. În acest context sunt evidențiate principiile, condițiile, formele care sporesc procesul de ascultare activă a elevilor în mediul educational.Articolul vine în ajutorul cadrelor didactice, părinților, persoanelor interesate cu un set de sugestii, recomandări care vizează formarea calităților unui bun ascultător precum și blocajele, formele unei false ascultări.Respectarea celor trei principii care stau la baza comunicării eficiente vor contribui nemijlocit și la formarea competenței de învățare a elevilor.

This article addresses the issue of the process of active listening as a premise in the formation of active learning competence. In this context, the principles, conditions, forms that increase the process of active listening of students in the educational environment are highlighted. , forms of false listening. Observance of the three principles underlying effective communication will also directly contribute to the formation of students' learning competence.

Cuvinte-cheie
auz, ascultare activă, falsă ascultare, ascultător, competență de învățare activă,

hearing, active listening, false listening, listener, active learning competence