Dimensiuni ale anxietății școlare a elevilor din clasele primare în activitatea de cercetare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
445 35
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-10 13:44
SM ISO690:2012
MATASĂ, Elena. Dimensiuni ale anxietății școlare a elevilor din clasele primare în activitatea de cercetare. In: Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane, Ed. 1, 5-6 iunie 2021, Chişinău. Chisinau, Moldova: INCE, 2021, Ediția 1, Vol.5, pp. 101-109. ISBN 978-9975-76-350-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane
Ediția 1, Vol.5, 2021
Conferința "Cultura cercetării pedagogice: provocări şi tendinţe contemporane"
1, Chişinău, Moldova, 5-6 iunie 2021

Dimensiuni ale anxietății școlare a elevilor din clasele primare în activitatea de cercetare


Pag. 101-109

Matasă Elena12
 
1 Universitatea de Stat din Tiraspol,
2 Școala Gimnazială ”Miron Costin” Bacău
 
 
Disponibil în IBN: 9 noiembrie 2021


Rezumat

The article refers to the significant impact that school anxiety can have on primary school students. Here are some arguments to support the idea that school anxiety has got a major influence on students’ success at school. The factors that determine the appearance of anxiety in our academic environment are being described here, as well as some successful pedagogical experiences used to stimulate school success and to diminish anxiety.

Cuvinte-cheie
anxiety, school anxiety, academic performance, school success, school failure.