Ambalajul produselor și protecția consumatorului
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
390 21
Ultima descărcare din IBN:
2024-03-28 17:27
SM ISO690:2012
TIMOTIN, Mihaela. Ambalajul produselor și protecția consumatorului. In: Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor, 23-25 martie 2021, Chișinău. Chișinău, Republica Moldova: Tehnica-UTM, 2021, Vol.2, pp. 242-245. ISBN 978-9975-45-701-9 (Vol. II).
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor
Vol.2, 2021
Conferința "Conferinţa tehnico-ştiinţifică a studenţilor, masteranzilor şi doctoranzilor"
Chișinău, Moldova, 23-25 martie 2021

Ambalajul produselor și protecția consumatorului


Pag. 242-245

Timotin Mihaela
 
Universitatea Tehnică a Moldovei
 
 
Disponibil în IBN: 12 iulie 2021


Rezumat

Crearea ambalajului constituie unul dintre elementele strategice ale întreprinderii pentru comercializarea produselor sale. Astăzi se acordă o importanță din ce în ce mai mare acestei funcții, pentru că acceptarea unor produse de către consumatori depinde într-o măsură însemnată de forma și grafica sa, de estetica ambalajului în general. Protecția consumatorului devine și el un aspect care ia amploare tot mai mult. Consumatorii vor să fie siguri de ceea ce consumă , să fie informați și totodată să nu fie duși în eroare de către agenții economici cu privire la anumite aspecte ce i-ar putea prejudicia. Pentru îndeplinirea cu succes a acestor funcții, ambalajul trebuie adaptat cerințelor actuale. Forma de prezentare contează aproape în aceeasi măsură ca produsul în sine. De aceea, ambalajul trebuie să creeze imaginea calității produsului, conferită de soliditatea, greutatea redusă, durabilitate, eficiența în utilizare și informarea corectă asupra caracteristicilor acestuia.

Cuvinte-cheie
ambalaj, protecţie, consumator, prosdus, calitate