Eficiența utilizării softului educațional
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
322 7
Ultima descărcare din IBN:
2023-10-21 16:05
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
004.418 (2)
Programe. Software (303)
SM ISO690:2012
BONDAR, Nicușor. Eficiența utilizării softului educațional. In: Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice: Analele științifice ale doctoranzilor și competitorilor, Ed. 18, 1 ianuarie 2019, Chişinău. Chișinău: CEP UPS „I.Creangă”, 2019, Vol.18, Partea 1, pp. 111-119. ISBN 9975-46-421-1. ISSN 1857-0267.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice
Vol.18, Partea 1, 2019
Conferința "Probleme actuale ale ştiinţelor umanistice"
18, Chişinău, Moldova, 1 ianuarie 2019

Eficiența utilizării softului educațional

CZU: 004.418

Pag. 111-119

Bondar Nicușor
 
Universitatea Pedagogică de Stat „Ion Creangă“ din Chişinău
 
 
Disponibil în IBN: 2 iunie 2021


Rezumat

The contemporany world represents a permanent and novel challenge for education. The existence of each individuals as well as of the society as a whole is at an increasingly alert pace, it becomes more and more marked by the necessity to have a rapidly-acquired, complete, and accurate knowledge of the surrounding reality so that decision-making can be firm, opportune and competent. This inevitably leads to the ever-growing volume of information that needs to be analysed, stored and processed, hence to the necessity of using the computer both in our daily life and in the teaching-learning process. Digital technologies should not represent a simple addition to the curricula but they need to be fully put to the “service of education” across all educational levels.

Lumea contemporană reprezintă o permanentă şi inedită provocare pentru educaţie. Existenţa fiecărui individ în parte ca şi a întregii societăţi în ansamblul ei capătă un ritm din ce în ce mai alert, devine tot mai marcată de necesitatea cunoaşterii rapide, complete şi corecte a realităţii înconjurătoare, pentru ca luarea deciziilor să fie făcută ferm, oportun şi competent. Aceasta duce inevitabil, la creşterea volumului de informaţii ce trebuie analizat, la necesitatea stocării şi prelucrării acesteia, deci la necesitatea utilizării calculatorului atât în viaţa de zi cu zi, cât şi în procesul instructiv-educativ. Tehnologiile digitale nu trebuie să reprezinte o simplă adăugare în planul de învăţământ, ele trebuie să fie integrate deplin „în serviciul educaţiei” la toate nivelurile sistemului şcolar.

Cuvinte-cheie
Soft, education, modern technology,

soft, educaţie, tehnologie modernă.