Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
488 67
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-07 22:30
Căutarea după subiecte
similare conform CZU
159.9.07:37.091+37.015.3 (1)
Psihologie (3397)
Organizarea instruirii (533)
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934)
SM ISO690:2012
POTÂNG, Angela. Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 241-244. ISBN 978-9975-3336-3-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice"
Chişinău, Moldova, 14 mai 2021

Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout

CZU: 159.9.07:37.091+37.015.3

Pag. 241-244

Potâng Angela
 
Universitatea de Stat din Moldova
 
Proiecte:
 
Disponibil în IBN: 17 mai 2021


Rezumat

This article reflects a fact-finding study aimed at identifying the degree of manifestation of the components of burnout syndrome encountered by the teachers that work in inclusive schools. Since teaching is an emotional work that involves a very high psycho-emotional consumption, the importance of psychological assistance for teachers has risen, preventing burnout.