Articolul precedent |
Articolul urmator |
488 67 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-07 22:30 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
159.9.07:37.091+37.015.3 (1) |
Psihologie (3397) |
Organizarea instruirii (533) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3934) |
SM ISO690:2012 POTÂNG, Angela. Asistenţa psihologică a cadrelor didactice în vederea profilaxiei sindromului Burnout. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 241-244. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 159.9.07:37.091+37.015.3 | |||||||
Pag. 241-244 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
This article reflects a fact-finding study aimed at identifying the degree of manifestation of the components of burnout syndrome encountered by the teachers that work in inclusive schools. Since teaching is an emotional work that involves a very high psycho-emotional consumption, the importance of psychological assistance for teachers has risen, preventing burnout. |
|||||||
|