Articolul precedent |
Articolul urmator |
598 35 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-03-01 13:34 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
316.624-053.2+37.015.3 (3) |
Psihologie socială (963) |
Fundamente ale educației. Teorie. Politică etc. (3905) |
SM ISO690:2012 CUCER, Angela. Reprezentările pedagogilor cu privire la asistenţa psihologică a copiilor cu comportament antisocial. In: Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice, 14 mai 2021, Chişinău. Chişinău: Centrul Editorial „Univers Pedagogic”, 2021, pp. 245-251. ISBN 978-9975-3336-3-4. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice 2021 | |||||||
Simpozionul "Profesionalizarea cadrelor didactice: tendințe și realități socio-psiho-pedagogice" Chişinău, Moldova, 14 mai 2021 | |||||||
|
|||||||
CZU: 316.624-053.2+37.015.3 | |||||||
Pag. 245-251 | |||||||
|
|||||||
Descarcă PDF | |||||||
Rezumat | |||||||
In the conditions of the crisis of modern society and the change of moral and value attitudes, the number of children prone to antisocial behavior has increased, so that the problem of preventing antisocial behavior of children becomes increasingly important. In the article is presented the vision of teachers, students on the antisocial behavior of the child / student, are presented some causes and factors that cause this phenomenon. At the same time, the humane ways and means of preventing antisocial behavior are presente. |
|||||||
|