Articolul precedent |
Articolul urmator |
428 34 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-04-25 22:20 |
SM ISO690:2012 TARAŞ, Cristina Violeta, PĂDURARIU, Andreea. Integrarea copiilor cu nevoi speciale în școlile de masă. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 366-369. ISBN 978-9975-3276-1-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii Ediţia 4, 2018 |
||||||
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii" 4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018 | ||||||
|
||||||
Pag. 366-369 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
This article discusses the problem of the integration of children with SEN in educational institutions. The author identifies and describes the conditions necessary for integration. The forms and principles of the integration of children into general educational institutions are listed and described in the article. |
||||||
Cuvinte-cheie integration, child with special educational needs, forms of integration, conditions |
||||||
|