Modalităţi de depăşire a blocajelor în comunicare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
411 25
Ultima descărcare din IBN:
2024-04-14 10:48
SM ISO690:2012
TARAŞ, Cristina Violeta, PĂDURARIU, Andreea. Modalităţi de depăşire a blocajelor în comunicare. In: Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii, Ed. 4, 19 octombrie 2018, Bălți. Bălți: Tipografia din Bălţi, 2018, Ediţia 4, pp. 369-371. ISBN 978-9975-3276-1-9.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii
Ediţia 4, 2018
Conferința "Educaţia incluzivă: dimensiuni, provocări, soluţii"
4, Bălți, Moldova, 19 octombrie 2018

Modalităţi de depăşire a blocajelor în comunicare


Pag. 369-371

Taraş Cristina Violeta, Pădurariu Andreea
 
Centrul Școlar de Educație Incluzivă nr.2 Comănești
 
 
Disponibil în IBN: 17 aprilie 2021


Rezumat

This article reveals ways to eliminate blocking in communication. The author emphasizes the necessity of reason in the process of communication, the interaction between the teacher and the student in the didactic situation. Students with low self-esteem do not trust their own forces. The teacher’s task is to identify children with low self-esteem, unsure of themselves. Teacher’s work must be aimed at improving self-esteem and removing the block in communication.

Cuvinte-cheie
Blocking in communication, interaction, self-esteem, didactic situation