Conţinutul numărului revistei |
Articolul precedent |
Articolul urmator |
469 24 |
Ultima descărcare din IBN: 2024-01-10 15:45 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
373.091 (72) |
Genuri de școli de cultură generală. Învățământ de cultură generală (2016) |
SM ISO690:2012 BÂLICI, Veronica. Condiţiile sociale, premise definitorii ale contextului învăţării. In: Univers Pedagogic, 2021, nr. 1(69), pp. 28-34. ISSN 1811-5470. DOI: https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.03 |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Univers Pedagogic | ||||||
Numărul 1(69) / 2021 / ISSN 1811-5470 | ||||||
|
||||||
DOI:https://doi.org/10.52387/1811-5470.2021.1.03 | ||||||
CZU: 373.091 | ||||||
Pag. 28-34 | ||||||
|
||||||
Descarcă PDF | ||||||
Rezumat | ||||||
Analizând starea societăţii moderne, a educaţiei formale, am dedus următoarele probleme: irelevanţa, schimbarea accelerată, complexitatea, erodarea relaţiilor umane, criza mondială a educaţiei, dispariţia responsabilităţii, stresul adaptativ etc. Aceste constatări sunt temeiuri pentru prevederea reconfigurării procesului de învăţare în cadrul educaţiei lingvistice. Educaţia/învăţarea nu pot avea un alt scop decât integrarea socială prin împlinire personală. Pentru aceasta, procesul de învăţământ ar trebui să se fundamenteze pe promovarea învăţării prin comuniune, care urmăreşte formarea unor elevi sociabili, conştienţi şi responsabili de actul comunicativ. |
||||||
Cuvinte-cheie sociabilitate, limbaj, învăţare, complexitate, claritate, învăţare prin comuniune, comunicare responsabilă, elevi sociabili, sociability, language, learning, complexity, clarity, learning through communion, responsible communication, sociable students |
||||||
|