Articolul precedent |
Articolul urmator |
![]() |
![]() ![]() |
Ultima descărcare din IBN: 2024-06-08 23:27 |
Căutarea după subiecte similare conform CZU |
339.138:334.72 (5) |
Probleme generale ale comerțului. Piața (827) |
Forme de organizare și cooperare în activitatea economică (997) |
![]() GÎDILICA, Constantin. Negocierea de afaceri în relaţiile de negociere cu furnizorii prin prisma sistemului iso 9001. In: Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene, 11 decembrie 2020, Chișinău. Chisinau–Cazan–Galati: Tipografia „Adrilang“, 2020, pp. 156-163. ISBN 978-9975-3423-3-9. |
EXPORT metadate: Google Scholar Crossref CERIF DataCite Dublin Core |
Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene 2020 | |||||||
Conferința "Promovarea valorilor social-economice în contextul integrării europene" Chișinău, Moldova, 11 decembrie 2020 | |||||||
![]() |
|||||||
CZU: 339.138:334.72 | |||||||
Pag. 156-163 | |||||||
|
|||||||
![]() |
|||||||
Rezumat | |||||||
Îmbunătăţirea continuă a sistemului de management al calităţii, prin conformarea strictă cu specificaţiile ISO 9001, pentru a face ca sistemul să funcţioneze la capacitate maximă, generând rezultate economice maxime. Eficacitatea relaţiei stabilită cu un furnizor depinde şi de calitatea acestuia. Atunci când o companie optează pentru un anumit furnizor, se contează că partenerul ales va corespunde la maxim exigenţelor şi nevoilor întreprinderii. Dezvoltarea prosperă a întreprinderii, majorarea performanțelor şi a competitivităţii ei, se pot realiza doar prin suprapunerea intereselor economice şi orientarea într-o direcţie a partenerilor în amonte. În rezultatul studiului autorul recomandă implementarea sistemului de calitate în procesele de negociere cu furnizorii. |
|||||||
Cuvinte-cheie sistem de management, furnizori, întreprinderi, negocieri, management system, suppliers, enterprises, negotiations |
|||||||
|