Tehnologii manageriale pentru promovarea eticii in instituțiile școlare
Închide
Articolul precedent
Articolul urmator
382 16
Ultima descărcare din IBN:
2024-02-14 13:24
SM ISO690:2012
MIHĂILESCU, Natalia, ANDRIŢCHI, Viorica. Tehnologii manageriale pentru promovarea eticii in instituțiile școlare. In: Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei, 7 iunie 2016, Cahul. Cahul: Tipografia "Centrografic", 2016, Vol.2, pp. 197-200. ISBN 978-9975-88-011-4.
EXPORT metadate:
Google Scholar
Crossref
CERIF

DataCite
Dublin Core
Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei
Vol.2, 2016
Conferința "Perspectivele şi Problemele Integrării în Spaţiul European al Cercetării şi Educaţiei"
Cahul, Moldova, 7 iunie 2016

Tehnologii manageriale pentru promovarea eticii in instituțiile școlare


Pag. 197-200

Mihăilescu Natalia1, Andriţchi Viorica2
 
1 Universitatea de Stat „Bogdan Petriceicu Hasdeu“, Cahul,
2 Institutul de Ştiinţe ale Educaţiei
 
 
Disponibil în IBN: 1 aprilie 2021


Rezumat

A good manager is one who can form and maintain a high morale in the organization and who can organize work so that employees' professional expectations are met. For it is appropriate to fully capitalize on ethical management. According to Ronald Jeurissen, ethical management aims ultimately improving decision-making processes, procedures and organizational structures, so that the organization's activities is as much related to ethical principles. The instruments used are ethical codes and other "strategies" to lead the organization on the respect for morality.